Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Serwisu Portal e-Podatki
e-Instytucja.pl sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej https://epodatki.gminachelmza.pl/ zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Portal e-Podatki
Data publikacji strony internetowej: 2023-04-06.
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi dnia: 2024-03-14.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2023-04-06.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:
- mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
- posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- Brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie. Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści.
- Kontrast w niektórych miejscach serwisu może nie być prawidłowy.
- Mogą zdarzyć się linki otwierające nowe okna bez uprzedzenia użytkownika.
Oświadczenie sporządzono dnia 2023-04-06. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Paweł Rutkowski.
- E-mail: prutkowski@gminachelmza.pl
- Telefon: 566756077
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wójt Gminy Chełmża
- Adres: ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża
- E-mail: info@gminachelmza.pl
- Telefon: 566756077
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Wejście przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Dostosowanie korytarzy - przystosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych.
Dostosowanie schodów - nieprzystosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych.
Brak wind w budynku.
Brak dostępnych pochylni.
Brak dostępności platform.
Brak dostępności informacji głosowych.
Brak dostępności pętli indukcyjnych.
Brak parkingu z miejscami oznaczonymi dla niepełnosprawnych.
Prawo wstępu z psem asystującym: po całym budynku można poruszać się z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Brak dostępności tłumacza języka migowego.